-credits; polyvore, weheartit and my camera.

12/08/2010

#vijf-en-twintig.

selfmade;
If you had one chance to get everything what you've ever wanted, would you seem to seize the upportunity or let it run through your fingers..?


't zijn de kleinste woorden en daden die me weer doen breken. keer op keer faal ik en ben 'k 'n mislukkeling voor datgene wat ik zo graag wil bereiken. er is altijd een reden voor waarom de dingen zo lopen, maar dit keer kan ik het niet begrijpen. 'k probeer mezelf op te pakke en bij elkaar te rapen maar dat lukt niet altijd even goed. verraden en onbegrepe door mn eigen bloed. liegen is de enige optie, want niemand zal ooit zien wat ik zie. want de dingen gaan niet altijd even lekker, en begrijp me niet verkeerd ik weet dat ook. maar zoals alle dingen een reden hebben waarom ze zo lopen heb ik me redenen waarom ik op die momenten zo steenhard loog. want men kan niet overleven op slechts één lichtpuntje op een dag, zo valt er gewoon niet te leven. er komt heel wat meer bij kijke maar ik zal blijven vechten en streven, voor datgene wat ik echt wil bereike. en de tegenslagen zullen me op een gegeven moment uit de weg gaan, ik zal in me eentje komen te staan maar 'k kan dan uiteindelijk roepen dat ik dit zonder hulp heb gedaan..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten